Merci

Vorig weekend, vrijdag 29.05.2026, draaiden we onze allerlaatste shiften
Het waren mooie dagen, maar ook emotionele momenten. Samen met jullie — onze klanten,

gasten en ondertussen voor velen ook vrienden — hebben we vijf onvergetelijke jaren mogen beleven.

De vele warme berichten die we de voorbije dagen ontvingen, raken ons diep en bevestigen dat

we geslaagd zijn in waar we altijd van droomden:
een cosy restaurant waar kwalitatieve gerechten met bijpassende wijntjes werden geserveerd

met een glimlach, oprechte aandacht en echte connectie met de klant, in een warme en gezellige sfeer.

Dat onze score op Tripadvisor uitgroeide tot 4,8/5, met 150 reviews waarvan 134 keer een 5/5, voelt

voor ons als de mooiste waardering die we konden krijgen. Daar zijn we ongelooflijk dankbaar voor.

Dankzij jullie kunnen wij vandaag met een warm hart en een voldaan gevoel aan een nieuw hoofdstuk

beginnen en met een gerust gemoed “op pensioen” gaan.

We wensen jullie allemaal het allerbeste toe.
Draag goed zorg voor jezelf en voor iedereen die je lief is.

En wie weet… kruisen onze wegen elkaar ooit nog eens want uiteindelijk zijn het alleen bergen die elkaar nooit ontmoeten.

Warme culinaire groeten,
Christel & Marc